loading...
انواع پايان نامه | فروش پايان نامه | خريد پايان نامه
بوت بازدید : 142 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)
۱۰ دقیقه پیش - در مصاحبه با خبرنگاران. زیدان: گل ناچو از گل من به لورکوزن زیباتر بود ... اگر اجازه می دادیم، می توانست ما را آزار دهد و دیدید که حتی یک گل هم به ما زد.۵۹ ثانیه پیش - رئال مادرید امشب در دیداری پرگل موفق شد در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 7-1 در زمین کولتورال به پیروزی دست یافته و صعودش به دور ...۲۱ دقیقه پیش - به خاطر ناچو بسیار خوشحالم؛ چون گلی تاریخی به ثمر رساند. عالی بود نه؟ حتی از گل من به لورکوزن(فینال لیگ قهرمانان سال 2002) هم زیباتر بود.در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود. ... ترکیب رئال مادرید برای دیدار با لئونسا در کوپا دل ری/غیبت رونالدو. - فارس ورزشی ...روزنامه بحرینی در این باره نوشتند به ایران و ژاپن نمی شود گل زد ... ادامه ... در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان پیرامون این دیدار با خبرنگاران گفتگو کرد. ... مصاحبه هایی نیز در این زمینه داشتند. .... زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود.روی خط خبر. در مصاحبه با خبرنگاران زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود · ورزش3 6 دقیقه پیش. اخبار داغ. ایران، تنها تیمی که از ژاپن گل نخورده!◇جمعیت ایران 79 میلیونی شد · ◇وام 10 میلیونی ازدواج به چه کسانی می‌رسد؟ ... نیست · ◇ در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...... های ژاپن · ◇475 پروژه با سرمایه‌گذاری 450 میلیارد تومان در یزد به بهره‌برداری می‌رسد .... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...مجاز به شایعه سازی درباره جرمی که در محاکم اثبات نشده نیستیم - 106. ... جدیدی نیست · ◇ در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...زودی به دریای مدیترانه خواهد رسید - 40. ... روش: ضعیف نشان دادن من اتفاق جدیدی نیست · ◇ در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...◇وقوع 38 حادثه به دنبال باد شدید درمشهد · ◇ساخت ماشین پرنده به وقوع می پیوندد ... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...◇نتیجه مذاکره سیمانی‌ با دولت عراق/ممنوعیت صادرات سیمان به عراق مقطعی است · ◇وزیر .... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...◇ایرانیان مقیم اروپا می‌توانند به حج بروند · ◇آیا بیماران کلیوی می‌توانند روزه بگیرند .... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...هجوم شیطان ارغوانی به ۶۰ کشور - 5. ... کی روش: ضعیف نشان دادن من اتفاق جدیدی نیست · ◇ در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...◇بزرگداشت مهدی آذریزدی در نمایشگاه کتاب · ◇مهدی طارمی با پرسپولیس به توافق .... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...۳ دقیقه پیش - سخنگوی آتش نشانی شهرداری ساری با اشاره به اینکه در این آتش سوزی ... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود - به گزارش 'ورزش سه'، نقطه عطف این بازی، گل استثنایی ناچو بود که موفق شد با .۱ دقیقه پیش - آزاده نامداری روز چهارشنبه پنجم آبان با انتشار عکسی از . ... فیلم/خواننده انقلابی: اگر مداح بودم که وضع مالی ام توپ بود! .... نشان دادن من اتفاق جدیدی نیست · در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...بعضی ها جرات حمایت ندارند/ کی روش: ضعیف نشان دادن من اتفاق جدیدی نیست. 5 دقیقه پیش. در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود.فرشاد پيوس مهاجم پيشين تيم پرسپوليس و تيم ملي با اشاره به شرايط پرسپوليس ..... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود.۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پرتال اطلاع رسانی ، شبکه مجازی و خدمات دهی بهترین های روز با بروز .... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود 0 ...این ملی پوش سابق اسپانیایی که 454 بازی برای رئال انجام داد و 165 گل نیز به ثمر رساند، ... هستند که با مورینیو تمرین کرده اندو ازنظر مورینیو روند رشدطبیعی ناچو،به نحوی است ... پاردسا به علاوه در دفاع از رونالدو هم گفته:« گاهی وقتها از بازیکنان توقع داریم که ... ولي من معتقدم که رئالي ها از در اختيار داشتن رونالدو واقعا راضي هستند.مردم با سیلی صورتشان را سرخ می‌کنند /دولت آدرس رونق اقتصادی می‌دهد. در حالی که مقامات ... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود.کریستیانو رونالدو بعد از شکست در دربی به انتقاد از هم تیمی های خود پرداخت، اما .... زین الدین زیدان پسر 20 ساله خود، انزو زیدان را از تیم ب رئال مادرید به تیم اصلی آورده است. .... چشم ها هم خوب هستند اما از نظر من لبخند زیبا بهتر است. ... هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زننده گل اول تیم بود و ناواس در مصاحبه با AS به تمجید از او پرداخت:.۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 2- یک سال بعد، رونالدو در بازی مقابل گرانادا وقتی دو گل زد، شادی گل همیشگی ... 3- 29 آگوست 2014، رونالدو در مصاحبه با خبرنگاران به رسیدن عنوان بهترین ... 4- فصل گذشته در جریان بازی با اسپورتینگ خیخون، رونالدو به ناچو ... رئال بازی را 1-0 باخته بود و رونالدو به میکسدزون برنابئو رفت در .... برادر عزیز من!انجمن خبرنگاران ورزشی پرتغال (CNID) برای هفتمین بار کریستیانو رونالدو را به عنوان ... بکن‌باوئر بازیکن کاملی در نقش سوئیپر بود و این پست را همگان به نام او می‌شناسند. ... خیلی‌ها در آن زمان گل زیدان به لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا را زیباترین گل .... با این وجود حالا زندگی من در اسپانیا است و از بازی در رئال مادرید هم لذت می‌برم.به گزارش مشرق، درحالی که کمتر از 10 روز مانده به ال کلاسیکو سرخیو راموس ... پرس در سفر به کاتالونیا و نیوکمپ بارسلونا با دو محافظ شخصی خود همراه بود که برای ورود ... هفته گذشته برابر ایتالیا که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دیدار بدون گل ... راموس ادامه داد: قول می‌دهم در ال‌کلاسیکو حضور داشته باشم و امیدوارم مربی هم به من در ...رونالدو پس از شکست مقابل اتلتیکو به خبرنگاران گفت که اگر همه بازیکنان رئال در سطح ... زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید برای نخستین بار به سخنان کریستیانو ... من نمی خواهم به هیچ یک از هم تیمی هایم بی احترامی کنم اما وقتی بهترین ها در زمین ... در ریباند همین توپ بنزما می توانست رئال را به گل برساند اما شوت او با اختلاف ...۶ دقیقه پیش - کاپیتان معروف تیم والیبال پیکان از گفت‌وگو با خبرنگاران سر باز زد .... که چند بازیکن اصلی این تیم به دلیل مصدومیت در این دیدار غائب خواهند بود. ... در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود ...به گزارش خبرگزاری فارس، چلسی در لندن میزبان منچستر سیتی بود و با نتیجه ... راموس ادامه داد: قول می‌دهم در ال‌کلاسیکو حضور داشته باشم و امیدوارم مربی هم به من در این موضوع کمک کند. راموس در جشن تولد 30 سالگی خود در کنار همسرش با خبرنگاران مصاحبه و ابراز امیدواری کرد .... 5 گل برتر رئال مادرید در نیوکمپ/ کدام گل زیباتر است؟تصميم من واکنش به هيچ يک از اتفاق‌هايي که در باشگاه افتاده نيست. ... به گزارش ايسنا،مديربرنامه‌هاي آلکانترا هم مذاکره رئال با آلکانترا را تاييد کرد. ... يک گل براي باير لورکوزن به ثمر رساند و هفت پاس گل نيز داد، توسط نشريه آلماني ..... به نقل از مهر، آنچلوتي در مورد زيدان گفت: او بازيکن فوق العاده اي بود و اکنون ...برای انتخاب مرد سال فوتبال اروپا، 54 خبرنگار از 54 کشور عضو یوفا شرکت داشتند. .... رئال‌مادرید و اتلتیکو مادرید شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم ... راموس: گل من به همه هواداران رئال تعلق دارد/حسی به نام دسیما ..... اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که جادوئی ترین و زیباترین صحنه لیگ قهرمانان رخ داد ، کارلوس با ارسال ...اسم کتاب اردک خوش شانس، خوش شانس، خوش شانس بود. ... تابستان، فصل رنگ های روشن و متنوع است اما این را هم به خاطر بسپارید که ست کردن لباس های ... گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پارسینه معتقد است دبیر کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و ... وبسایت رسمی برنامه نود - ناچو فرناندز، مدافع تیم رئال مادرید که زننده گل اول این تیم در ...به گزارش 'ورزش سه'، هفته اخیر، هفته بازی های ملی بود و رئال مادرید با داشتن 5 ... آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. ... به گزارش 'ورزش سه'، مسی و رونالدو در 6 سال اخیر این جایزه را بین هم تقسیم کرده اند اما ..... 'من گل های زیادی به ثمر رسانده ام، اما صادقانه، احتمالاً این زیباترین گلی بود که ...بعد از گل دورتموند، اين تيم باز هم مالک توپ و ميدان بود و حملات زيادي را روي دروازه ... در دقيقه 30، ضربه سر اوباميانگ در آستانه ورود به دروازه حريف قرار داشت که با واکنش ... اسپانیا و ایتالیا باید در حالی به مصاف هم بروند که ستاره ماتادورها، اینیستا، هر .... ترکیب رئال مادرید: کاسیا؛ کارواخال، راموس، واران، ناچو، کروس، مودریچ، آسنسیو، ...نیمار هم در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« با خانواده ام تصمیم گیری خواهم کرد. ... زين الدين زيدان ، مدير ورزشي احتمالي رئال در مصاحبه با گاردين گفت :' گرت ..... رونالدو تا سال ۲۰۱۵ با رئال مادرید قرار داد دارد و در ۱۹۷ بازی، ۲۰۰ گل را به ثمر رسانده است. ... کرده بود ، مربی پرتغالی در مصاحبه با اسکای اسپورت زگفت :' سر الکس با من ...چلسی با شکست 2-1 مقابل وستهام، از دور رقابت های جام اتحادیه انگلیس کنار رفت. ... زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن هم زیباتر بود · خلاصه بازی وستهام 2-1 چلسی.او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد حضور احتمالی کریس رونالدو گفت:' به او گفتم استراحت کند! کریس همیشه بازیکن متفاوتی است. او گل های ...وقتی زیدان به خاطر گل کردن توپ با سر به دیرک خورد .... عکس و کلیپ مصاحبه بازیکنان و کادر فنی بعد از بازی با سوسیداد .... باز هم میگم حرکت من کاملا خود جوش بود و خودم از خبرنگاران خواستم بنویسند یک فرد عادی که سوتفاهمی ... همیشه حکم بازنده رو جلوی رئال مادرید داشته و لورکوزن هم که خاطرات یکی از بهترین بازیهای قرن معاصر ...تیم فوتبال بارسلونا در ديدار مقابل رئال بتيس امسال آمار گل های خود را به 180 ... بانان کاسیاس، ناواس پاچکومدافعین راموس، واران، ناچو، آربلوآ، کارواخال، مارسلو ... دوم لالیگا دوبار دروازه حریف را باز کرد که گل دومش، زیباترین گل بازی بود. ... وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت آمده بودم تا آنچلوتی را ببینم پس از مدتها با او ديدار کنم.۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - البته که من از این شروع راضی نیستم. ... این یک بدشانسی دیگر بود چون گل آنها مشخصا آفساید بود. ... فاینورد با تمام وجود دفاع کرد، به همراه تشویقی عالی و روحیه ای بالا که ما ... رئال 2012 یکی از زیباترین فوتبال های چند سال اخیرو اجرا میکرد ... شده بود و مورینیو اون عظمت رئال رو بهش برگردوند و پرز هم در مصاحبه ای ...محمد رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزودامضای من در نامه مذکور ثبت ... اتلتیکو در دقیقه 2بازی از غفلت مدافعان رئال استفاده کرد به گل رسید. ... زیدان فصل گذشته دستیار نخست آنچلوتی در تیم رئال مادريد بود که همراه این ... رئال‌مادرید باز هم بازیکن می‌خرد باشگاه رئال مادرید قصد دارد از بین روملو لوکاکو یا رادامل فالکائو.۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - رئالی ها در طی تاریخ خود، حتی یک بار هم از لیگ اول اسپانیا (لالیگا) خارج نشدند .... بازیکنان بزرگی چون زیدان، رونالدو، فیگو، کارلوس، رائول و بکهام از جمله ... در سال ۱۹۰۸ بود که اولین تغییر در آرم باشگاه رخ داد و برای زیباتر شدن ... وی همچنین با زدن ۱۸ گل به بارسا، بهترین گلزن تاریخ الکلاسیکوها محسوب می شود.۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نیما عالمیان با شکست برادرش در فینال مسابقات تنیس روی میز هنگ کنگ موفق ... ۱۷:۲۹; دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها; کد خبر: 95012611315; خبرنگار : 71468; چاپ ... با قهرمانی در بخش بانوان این رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود. ... گل گهرسیرجان .... ایتالیا - سری آ ..... ناچو کازس ..... زین الدین زیدان هم «هو» شد.زننده گل نخست رئال چریشف بود که به طور قرضی از ویا رئال به رئال مادرید پیوسته است. ... باشگاه یوونتوس در ایتالیا موفق شده 31 بار سری آ را بالای سر ببرد،10 بار ... اولین بازی رئال مادرید با مربیگری زین الدین زیدان، زیبا، جذاب و درخشان بود. ... به مصاف هم رفتند که شاگردان بنیتز موفق شدند با تک گل ناچو شاگردان بلان را ...به گزارش 'ورزش سه'، هفته اخیر، هفته بازی های ملی بود و رئال مادرید با داشتن 5 ... آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. ... به گزارش 'ورزش سه'، مسی و رونالدو در 6 سال اخیر این جایزه را بین هم تقسیم کرده اند اما ..... 'من گل های زیادی به ثمر رسانده ام، اما صادقانه، احتمالاً این زیباترین گلی بود که ...در این بین زین الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید نیز انتظار ندارد تا مهاجم پرتغالی رئال برای دیدار ... ناچو روی کرنر ارسالی کروس توانست با یک ضربه سر دقیق دروازه را باز کند. ... با پیوستن آندره گومس - هافبک پرتغالی والنسیا که مورد نظر رئال بود - به .... موفق شد 1 گل هم بزند و پس از122 روز با لباس رئال مادرید موفق به گلزنی شود.با توجه به ادعای روزنامه اسپورت اسپانیا، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادريد به شدت به دروازبان 17 ... زيدان فصل گذشته دستیار نخست آنچلوتی در تیم رئال مادريد بود که همراه این تیم موفق شد به ... دیگو لوپز: خانه من رئال مادرید است; در رئال مادرید می مانم! .... اتلتیکو در دقیقه 2بازی از غفلت مدافعان رئال استفاده کرد به گل رسید.اما نکته امیدوار کننده درباره بیل مصاحبه سال گذشته اش با خبرنگار روزنامه آ. ... من سعی میکنم شبیه زیدان و بکام بازی کنم و از آنها تقلید کنم. ... کایه خون و موراتا هر یک دو گل، بنزما هم یک گل برای مادریدی ها به ثمر رساندند تا این برد تماشایی به دست بیاید. ... ترکیب رئال دراین بازی بدین ترتیب بود: آدان( خسوس فرناندس ، 74)، ناچو ...۲۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زيدان به بازيکنان رئال مادريد: فقط با استعداد و سخت کوشي مي توانيم موفق شويم ... 1-سال2000 زین الدین زيدان فرانسوی یوونتوس ایتالیا ... در ورزشگاه پارک دو پرنس به ميزبانی پاری سن ژرمن با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، تا دو ..... پل پوگبا، هافبک فرانسوی در مصاحبه با خبرنگاران مکزیکی در مورد توپ طلا ...کریستیانو رونالدو مهاجم باشگاه رئال مادرید با مجله یوفا مصاحبه کرده است و از موارد ... زیدان لایق احترام و توجه زیادی است و من خوشحالم که او با ماست. .... دقیقه 40: رئال مادرید با سانتر مارسلو و ضربه سر بنزما به گل رسید اما داور آفساید اعلام کرد. .... ایسکو هم مورد توجه یوونتوس بود و تاتنهام هم از شرایط او سوال کرده بود اما او به خبرنگار AS ...۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ساری- نمایش روی زمین به کارگردانی مرتضی صادقیان از سوی هیئت داوران ... به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران شامگاه دوشنبه با ... به نمایش مذهبی اهداء شد و در بخش کارگردانی نیز هیئت داوران با تقدیر از فاطمه ... قطعی است، رتبه سوم این بخش را به مهیار هزارجریبی کارگردان نمایش گل خون، ...زين الدين زيدان در مصاحبه با كانال فوتبال كلاب در مورد نرسيدن توپ طلا به كريستيانو ... به نظرم تفاوت ، 69 گلي بود كه كريستيانو رونالدو به ثمر رساند . ..... بيل 7 :‌با يك كاشته زيبا گلزني كرد و توانست كه دهمين گل فصلش را براي رئال به ثمر برساند . .... وي در مورد رقابت رئال و بارسا گفت :' من البته در بارسلونا هم دوستاني داشتم .یا حق با کسب رخصت و با افتخار فراوان شیرین ترین تاپیک هواداری رئال رو پس از قهرمانی در این صبح زیبا بنده میزنم امیدوارم خاطره شیرین این شب فراموش نشدنی همواره ... مثلث بیل ، بنزما و کریستیانو روی هم ۹۷ گل زدند که ۷۰ تایش در اروپا بود تا به ..... سال 2001 بود فینال گلاسکو زیدان اون گل تاریخی رو زد ...من ندیدم! فردا اخبار ...زیدان به عنوان مربی، چهره ای خاص به رئال داده همانطور که به عنوان بازیکن نیز خدمات ... از بارسلونا عنوان کرده است که هیچ تیمی بهتر و زیباتر از بارسلونا بازی نمی کند. موراتا در مصاحبه با مارکا به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت:' ما قهرمان اروپا هستیم و این ..... من بازی‌های بدی هم انجام داده ام ولی حتی وقتی گل نزده ام باید واقعیت را گفت.رونالدو هم لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 را برده است، بنابراین من فکر می کنم که او الان .... این جلسه تمرینی در ابتدا با حضور خبرنگاران خواهد بود و پس از 30 دقیقه ..... زیدان هفته گذشته در مصاحبه خود، با بزرگ خواندن ترکیب رئال مادرید، وضعیت ..... گرت بیل سومین گل سریع تاریخ رئال مادرید در بازی نخستین لالیگا را به ثمر رساند.این بازیکن فرانسوی به تازگی در لیست خرید من یونایتد قرار گرفته است. ... بعد از تساوی بدون گل رئال مادرید مقابل منچستر سیتی، امشب در دیگر دیدار مرحله ... رونالدو در فصل 2013/14 با به ثمر رساندن 17 گل در لیگ قهرمانان رکورد گلزنی در یک ... او با حضور زین الدین زیدان حتی در فهرست 18 نفره رئال هم قرار نمی گرفت و در نهایت ...۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آندره آ پیرلو در جدیدترین مصاحبه خود، هرگونه شایعه بازگشتش به سری آ ایتالیا ... او به کوریره دلا سرا گفت:' من سال های فوق العاده ای در یوونتوس پشت سر ... در میلان هم سال های پرافتخاری داشتم اما دیگر برنامه ای برای بازگشت به ... گسترش فولاد بعد از 226 دقیقه گل خورد ... زیدان و متقاعد کردن کوواچیچ و ناچو به ماندن.۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و حالا توز باید دنبال این باشه که یه گل بده به مسی ... او فردی دوست داشتنی بود که کمک‌های فراوانی به من کرد. ... که هر ساله با برنده جایزه توپ طلا قبل از اهدای این جایزه مصاحبه مفصلی ... زین الدین زیدان ..... رونالدو حضور داشت، به خبرنگاران گفت: 'برای من هم مثل خیلی های دیگر .... جیانلوجی بوفون (کاپیتان ایتالیا )پرتغال میزبان یورو بود و باز هم با تیمی دوست داشتنی در آستانه جام ناکام ماند. ... پس از برگزاری آخرین هفته لالیگا، دنی کارواخال با خبرنگاران مصاحبه کرد. ... زننده گل سرنوشت ساز پرتغال مقابل کرواسی، درباره این مسابقه به صحبت پرداخت. ... آنچلوتی: تصور رونالدو در تیمی جز رئال مادرید سخت است؛ من واقعا نگرش حرفه ای رونالدو را ...۲۵ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کارواخال شماره پیراهن ۲ را می پوشد که سال گذشته متعلق به واران بود. مدافع فرانسوی هم شماره ۵ را می پوشد که شایعه شده بود نصیب پوگبا خواهد شد. ... رئال تنها شماره خالی شماره ۶ است که با جدایی احتمالی ناچو خالی می ماند. ... آبی که در ابتدا کاملاً در لباس تیم مشخص بود، بارها به‌خاطر زیباتر شدن و یا ..... فوتبال ایتالیابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گرت بیل ... آخرین حضور این ستاره ولزی در ترکیب تیم رئال به رویارویی با اسپورتینگ ... بر این اساس،خامس رودریگز که در این دیدار نیمکت نشین بود با سایر بازيکنان خود را ... است تا جایکه من فکر می کنم جایگاه خود را پیدا کرده است و به ثمر رساندن 5 گل در ...به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته یک مورد تهدید با اسلحه در خیابان ... بود به ماموران مراجعه کرد و اظهارداشت: چندی پیش متوجه شدم همسرم با خیانت به من و با ..... رئالی‌ها در طی تاریخ خود، حتی یک بار هم از لیگ اول اسپانیا (لالیگا) خارج نشدند و .... آنها در فینال به لطف تک گل میاتوویچ موفق شدند یوونتوس را شکست دهند.دل پیرو در پیامش به جیادا گفته بود: سلام من الساندرو دل پیرو هستم امیدوارم هرچه زودتر ... همچنین به دلپیرو لقب پسر طلایی فوتبال ایتالیا را هم داده بودند. ... با آمدن زین الدین زیدان الکس پشت سر فیلیپو اینزاگی به بازی گرفته می شد. ... با وجود این الکس موفق به زدن ۱۴ گل برای یووه شد و تاثیر زیادی در موفقیت یووه برای کسب ...مصاحبه (1) .... سه پیروزی آخر ختافه : سال 2008 در برنابئو رئال مادرید به گل رسید و تمام ... قبل هم در حالی که بارسا با کمک داور اوساسونا رو شکست داد ختافه با گل هند رئال رو ... او به خبرنگاران گفت:' شرایط گرت بیل خوب است اما من نمی خواهم ریسک کنم. ... ژابی : شاید یکی از زیباترین صحنه های بازی پاس 30 متری ژابی به خسه بود ...۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رونالدو بعد بازی با سوئد در حال مصاحبه با خبرنگاران بود که: جونیور با .... و همين طور الگوي هميشگي خو د را زيدان دانست . ... شبی که هم رونالدو و هم کاکا گل بزنن اون شب من کامل میشه! ... موراتا شماره 21 کایخون و ناچو شماره 18 آلبیول رو گرفته .... گل های رئال:دی ماریا (که البته گل به خودی حریف بود)- رونالدو (2) - کاکا.همين امسال بود كه كريستيانو در بازي رئال و گالاتاسراي ، روي گل سوم هر كدام از سه مدافع ... مدافعین: واران - په په - راموس - کوئنت رائو - مارسلو - کارواخال - آربلوا و ناچو ... کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید فردا شب و در مصاف تیمش با اف. .... اين چيزي است كه هميشه مي خواستم و مدير هم لطفش را به من نشان داد . ..... بازديد ها : زیدان ...این بازیکن میگوید:'مردم به خاطر گل نزدنم از من انتقاد میکردند. .... کاکا در مصاحبه با مجله نوولا ۲۰۰۰ ازدواج با کارولین را بهترین تصمیم خود بعد از پیوستن به ... این تک ستاره برزیلی گفت:«برزیل،میلان و کارولین به همراه خانواده ام زیباترین چیزها در ... تا این تیم بتواند با درخشش وی و زیدان با نتیجه 2 - 1 تیم المانی بایرلورکوزن را ...۱ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 18:47: چلسی قصد دارد رومانیولی، مدافع جوان میلان را به خدمت بگیرد. ... 17:57: بارسلونا به سیله سن، دروازه بان آژاکس که با وی به توافق قطعی دست ... (فوتبال ایتالیا) ... در پی جذب خامس رودریگز کلمبیایی هستند اما زیدان قصد دارد تا خامس را در ... (گل). 15:15: با وجود اینکه رئال مادرید خامس را غیرقابل ترانسفر اعلام ...پس از برگزاری آخرین هفته لالیگا، دنی کارواخال با خبرنگاران مصاحبه کرد. ... در ادامه مسابقات یورو 2016، تیم ملی کرواسی با گل دقایق پایانی کوارشما، ... من واقعا نمی دانم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست یا نه چون مسی هم به همان اندازه خوب است. ...... برچسب ها : مادرید ,رئال ,دوناروما ,زیدان ,ایتالیا ,رئال مادرید ,لوکا زیدان ,مادرید دوناروما ...او در مصاحبه با ال لارگوئرو گفت:” من آرزو دارم تا در ۴ سال آینده به توپ طلا برسم. ... از اتمام بازی دیشب تیمش مقابل گرانادا درمیکسد زون با خبرنگاران به صحبت پرداخت. ... از زیباترین گلهای کارنامه ورزشی ام می شد ولی من خوشحالم، چون توانستم گل دیگری بزنم ... درمورد مراسم برگزار شده هم باید بگویم که مراسم،ساده، طبیعی و نرمالی بود.۷ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش 'ورزش سه'، شایعه شده بود که مادريدی ها قصد دارند تا با ... وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته آغازین رقابت‌های لالیگای اسپانیا، اتلتيکو مادريد با گل دیر هنگامی که ... من هم تیمی هایم را در ملاء عام سرزنش کردم و حالا می خواهم در همین حال از آنها ... شنبه مقابل سلتاویگو در مصاحبه با خبرنگاران راجع به سؤالاتی که در ...این روزها هم آخرین روزهای تعطیلات را پشت سرمی گذارند و دراینجا می توانید تصاویری ... موراتا در ازای 20 میلیون یورو از جمع کهکشانی‌ها خارج شد و به ایتالیا . ... بنا بر درخواست زیدان، باشگاه رئال مادرید قصد دارد به هر طریق ممکن که شده آلوارو موراتا را ... با یک دیدار آغاز شد که در آن رئال مادرید مهمان اسپانیول بود و در نهایت با تک گل کریم ...مارکا تیتر زده است کریستیانو کم تر گل میزند و بیشتر حرکات بحث بر انگیز در زم ... ،دروازه بان را نمی فروشدده خیا به منچستر سفر کرد و امروز با هم تیمی هایش تمرین می کند ... ولفسبورگ به خبرنگاران گفت:' پیشنهاد رئال مادرید بسیار جذاب است اما من ب ... به گفته این منبع، دستمزد جدید راموس سالانه ۹ میلیون یورو خواهد بود و این ...به گزارش پايگاه گل، ژاوي خاطر نشان کرد، سال ها پيش هم چنين حرفهايي را مي ... چابی که جانشین سسک فابرگاس شده بود با ضربه‌ای ایستگاهی دروازه حریف را گشود. ... سیاف البیشی ناچو مونریال را سرنگون کرد و پنالتی حاصل را ویا به گل تبدیل کرد. .... به خبرنگاران اعلام کرد که از نظر او لاروخا به مراتب بهتر از ایتالیا بود و بازی ...۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۲- ایکر کاسیاس به عنوان یکی از قرعه کشی کنندگان امشب، با جام ... ۶- اولین تیمی که از گلدان بیرون آمد : بایرن مونیخ بود که در گروه E قرار گرفت. .... کوئنت رائو، مارسلو، کارواخال ، آربلوا ، ناچو، خدیرا ، کروس، خامس ، بیل ... رونالدو در حال حاضر فقط ۶۷ گل تا آقای گلی تاریخ رئال فاصله دارد، با .... زیبـــــــــــــا چـــت.تیمی که در حال حاضر بیشترین گل را در لالیگا زده است، رئال مادرید است. ..... در پایان دیدار مقابل بازل، در میکسد زون ورزشگاه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. ...... مصاحبه مفصل رونالدو: آقای آنچلوتی یک سورپرایز باور نکردنی بود؛ توپ طلا امسال کمی ...... کاسیاس، راموس، په په، آربلوآ، ناچو، کارواخال، ایارا، ژابی، ایسکو، مودریچ و بیل.«آنا نعمتی» سفیر مهربانی شد | آنا نعمتی به عنوان سفیر … ... معرفی ... فردا؛ دیدار اعضای فراکسیون امید با روحانی .... زیدان: گل ناچو از گل من به لورکوزن زیباتر بود.۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خشم رونالدو ودرخواستش از هواداران مایورکا: به سوت زدن علیه من ادامه دهید ... بازیهای دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپادل ری: بارسا و رئال باز هم میهمان هستند ... فیفا، برنده جایزه پوشکاش برای زننده زیباترین گل جهان ، برنده جایزه ریاست و ... در یورو 2012 فوق ستاره ایتالیا بود و با دو گل او بود که این تیم توانست آلمان ...کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در این دیدار دو گل به ثمر رساند و بین دو ..... زیباترین راه شکست این رکورد همراه با کسب پیروزی بود، و ما نتوانستیم، و ..... نیمه نهایی باز هم فرانسه و باز هم زیدان، در یک بازی نزدیک اجازه نداد تا پرتغال به ...... رونالدو در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:' همیشه گفته ام که رویای من ...ما با دو گل رونالدو در این دیدار پیش افتادیم، و می توانست دو گل دیگر هم به ثمر برساند. ما در دقایق ..... حریف رئال مادرید در آن بازی بایر لورکوزن از آلمان بود. .... من می خواهم او همچنان سرمربی رئال باشد و البته که زیدان لیاقت حضور روی نیمکت رئال مادرید را دارد.' ..... در آستانه فینال میلان؛ مصاحبه مفصل کریستیانو رونالدو با خبرنگاران.وقتی یک خبرنگار در اولین جلسه تمرینی زیدان در رئال مادرید از او پرسیده بود می … ... پیروزی رئال برابر PSG و جشنواره گل بارسا – پرشین وی29 جولای 2013 … ... زیدان در این خصوص به ما چیزی نگفته است، با این حال من آماده بازی کردن هستم و او ... برای من جالب است که او وقتی گلی به ثمر می رساند باز هم می کوشد تا گلی زیباتر از آن ...دوست دارم به جلو حرکت کنم اما این روز خاصی برای من است چرا که یازده سال از مراسم ... طبق گفته سرخیو راموس کاپیتان رئال‌مادرید، انتصاب زین‌الدین زیدان به عنوان مربی ... کریستیانو رونالدو و سرجیو راموس در 50 پیروزی رئال که با فاصله چهار گل یا ... و مارسلو با دو گل و راموس، کواچیچ، مودریچ، ناچو ، دنیس ، کارواخال با یک گل در آمار ...درباره ما; تماس با ما. بگرد ... پرداخت 220 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان ... ... برای رونق .... زیدان: گل ناچو از گل من به لورکوزن زیباتر بود · با این ...کمندانی در گفت‌وگو با فارس: امیدوارم باز هم برای … ... من فکر می‌کنم تیم امید شانس و امید زیادی . ... خوبی انجام دادیم ولی در مجموعه طی دو هفته گذشته خوب نبودیم شاید به . .... زیدان: گل ناچو از گل من به لورکوزن زیباتر بود ... دفاع انگلیس در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: اطمینان دارم محاصره شهر موصل به ...پدر ايسکو به رسانه های اسپانيایی گفت: ' من و پسرم قصد این را داریم که زیاد با ... به گزارش گل بین الملل ، با این حال، روز پنج شنبه باشگاه ایبار اعلام کرد آنها را از ... گراتزیانو پله در دیدارهای یورو 2016 هم مقابل آلمان یکی از پنالتی‌های ایتالیا را از .... پس از پایان دیدار اسپانيا مقابل آلبانی در جایگاه خبرنگاران به مصاحبه پرداخت و ...ناچو (2.880 رأی) ... مادرید هم بعد از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه ای انجام داد. .... پرز و قدردانی از رونالدو به خاطر 350مین گل خود با پیراهن رئال مادرید .... پیروزی رئال هم پیروزی زیدان بود و هم پیروزی خصوصی کریستیانو. ... بازی بسیار زیبا و پرحادثه ای از جانب این دو تیم بزرگ مشاهده کردیم و من فکر می کنم ...رئال در دقیقه 15 فینال میلان با گل سرخيو راموس پیش افتاد اما به نظر می رسد او کمی جلوتر ... راموس در فینال دو سال پیش در لیسبون هم موفق به گلزنی شده بود. ... کاپیتان اول رئال مادرید را از ترکیب تیم ملی اسپانیا خط زد و ناچو فرناندز جای او را گرفت. ... به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گل بسیار زیبای سرخيو راموس در ...رئال در دقیقه 15 فينال ميلان با گل سرخیو راموس پیش افتاد اما به نظر می رسد او کمی جلوتر از ... راموس در فينال دو سال پیش در لیسبون هم موفق به گلزنی شده بود. ... راموس گفت:' در نهایت ما و اتلتیکو حریف یکدیگر محسوب می شویم اما من به دیگو .... سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا به دلیل مصدومیت در بازی دوستانه با ایتالیا، جدال ...به گزارش ورزش سه، یکی از نزدیکان این دروازه بان در مصاحبه با ال موندو ... پدیده کم سن سال رئال مادرید نخستین گل خود را برای این باشگاه به ثمر رساند. ... زیدان فصل گذشته دستیار نخست آنچلوتی در تیم رئال مادرید بود که همراه این تیم ... رئال‌مادرید باز هم بازیکن می‌خرد باشگاه رئال مادرید قصد دارد از بین روملو لوکاکو یا رادامل فالکائو.او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و با تیم ملی فوتبال پرتغال هم ... خبرگزاری فارس: بنا به گزارش رسانه‌های ایتالیا باشگاه رئال مادرید رسما از جذب پل ... این شبکه در ادامه عنوان کرد: رایولا وکیل پوگبا اعلام کرده بود که قیمت موکلش .... کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال گل نخست تیمش را در دقیقه 18 به ثمر رساند.به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ ... معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با اشاره به ظرفیت ابزارهای جدید رسانه ای و امکان مشاهده برنامه های ماهواره ای توسط تلفن های همراه ...با این حال به نظر مي‌رسد مسئولین باشگاه مادريدی اعتقاد دارند که این مدافع با ... شده بود و در نهایت هم مجبور شد که این تیم ایتالیایی را ترک کند و به تیم سابق خود برگردد. .... هیگواین به عنوان آقای گل این فصل از رقابت های لیگ ایتالیا نام برد و به اعتقاد ... کارلتو در مصاحبه با MARCA گفت: تجربه به من مي گوید که هر مربی بزرگی، ...فرمانده انتظامي تايباد گفت: هزار راس گوسفند قاچاق که با شش دستگاه كاميون حمل می شد ... انتظامي چهار دستگاه كاميون حامل 460 راس دام قاچاق را كه به مقصد فريمان بود متوقف كردند. ... در مصاحبه با خبرنگاران/ گواردیولا: نزدیک به جذب براوو هستیم ..... دانلود نوحه گل اوغول گون باتدی ربابی تک قویدون · اهنگ ای عشق منی زیبا نیلوفر من از ...درخشش در مادرید هم ساده نبود و من گل‌هایم را به نشانه یک عادت اخلاقی به همسرم تقدیم ... خبرنگاران بر این نکته تاکید کرد که با توجه به تلاش خود پول کمتری دریافت می‌کند و .... شد تا گل های زیادی به ثمر برسانند ولی رونالدو در کسب جام برای تیمش ناکام بود و ... فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۰۵ و سرمربیگری تیم ملی ایتالیا اظهارنظر کرد.کاپ: چهار شنبه شب، رستوف با شکست آژاکس به ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد. ... گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید .... هر دو گل‌ نماینده مقدونیه را هم دارکو واکوفسکی در دقایق 39 و 62 به ثمر رساند. ... لیندا کروپی زن 27 ساله اهل کشور فنلاند بعنوان زیباترین رقصنده برروی یخ انتخاب ...کاپ: چهار شنبه شب، رستوف با شکست آژاکس به ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد. ... گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید .... هر دو گل‌ نماینده مقدونیه را هم دارکو واکوفسکی در دقایق 39 و 62 به ثمر رساند. ... لیندا کروپی زن 27 ساله اهل کشور فنلاند بعنوان زیباترین رقصنده برروی یخ انتخاب ...۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پیروزی‌های پر گل بارسلونا و رئال مادرید – پرشین وی ... زیدان در این خصوص به ما چیزی نگفته است، با این حال من آماده بازی کردن هستم و او می داند که ...زین الدین زیدان ملقب به زیزو ستاره و اسطوره فوتبال فرانسه و جهان بازیکن باشگاه های ... او تمامی گل های خود را از روی خلاقیت و توانایی های فرد به ثمر رساند. ... مرجع خبری رئال مادرید: اومتیتی، مدافع جدید بارسا گفته که زیدان هم یکی از الگوهای .... حال پاوون در مصاحبه با 4G Radio گفته است: زیدان قطعه ایده آلی است و به موقع آمده است.

زیدان: گل ناچو از گل من به لورکوزن زیباتر بود :: ورزش 3

در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن ...

در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو از گل من به لورکوزن ...

در مصاحبه با خبرنگاران/ زیدان: گل ناچو، از گل من به لورکوزن ...

خبرهای ورزش ۳ | خبر فارسی

اول خبر | خبر امروز - افتتاح اولین مددسرای مهربانی، برای ...

۶۰۰ میلیونی از قصاص گریخت - 35 - دبلیوخبر

حذف محدودیت سرمایه گذاری ایمیدرو - 51 - دبلیوخبر

مجاز به شایعه سازی درباره جرمی که در محاکم اثبات نشده ...

زودی به دریای مدیترانه خواهد رسید - 40 - دبلیوخبر

وقوع زمین لرزه نسبتا - 79 - دبلیوخبر

برای مبتلا نشدن به هپاتیت در سفر به عراق - 67 - دبلیوخبر

زائران اربعین تا ۲۰ روز می توانند در عراق باشند - 75 - ...

هجوم شیطان ارغوانی به ۶۰ کشور - 5 - دبلیوخبر

تکذیب پذیرش درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی - 121 - ...

ساختمان «کفش ملی» آتش گرفت +عکس - آخرین اخبار ایران و ...

هرلحظه، عیادت آزاده نامداری از پدر استقلال در بیمارستان + ...

آخرین اخبار از منبع خبری ورزش 3 | خبرچه

ایده آل ما | RSS | اخبار | ورزشی

PLS-CADD POLE SAPS TOWER v9.20 - بهترین های روز ایران

ورزشی - مطالبی در مورد ستاره پرتغالی رئال

آخرین اخبار ایران و جهان - جویا

مطالب جدیدتر - هواداران کریستیانو رونالدو

الف - همه آتش بازی های رونالدو در میکسدزون

مطالب جدیدتر - CRIS RONALDO

سرخيو فارياس - اخبار ایران و جهان

8 - کریستیانو رونالدو cr731

کاپیتان معروف تیم والیبال پیکان از گفت‌وگو با ...

بیوگرافی سرخیو فاریاس - اخبار ایران و جهان

اخبار و مصاحبه های رئال مادرید [بایگانی] - انجمن های هواداران ...

لیگ قهرمانان اروپا - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

واقعا خر شانس فوق العاده - سایت خبری ایران وایر

گزارش روز:رئال مادريد، تيم کاپيتان هاي جهان - جدیدترین عکس ...

راموس درpes17 - مجله خبری فور خبر

REAL MADRID - اخبار رئال مادرید

شکست چلسي مقابل وستهام در جام اتحاديه - اخبار ما

گل ضربه سر دیشب رونالدو به مجارستان

کریستیانو رونالدو - کریستیانو رونالدو

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار برابر بتیس اعلام شد؛ ...

مورینیو: فاینورد با تمام وجود دفاع کرد؛ طبیعتا از این شروع ...

ترجمه نامه رئال مادرید به پرسپولیس # جستجو در وبلاگهای ...

انجمن هواداران رئـــــال مــــادریــــد - صفحه 24 - سايت کوچولو

2 سهمیه المپیک برای پینگ پنگ ایران/ نیما با شکست نوشاد ...

زنندگان گلهای تیم رئال - خبر ایرونی

گزارش روز:رئال مادريد، تيم کاپيتان هاي جهان - جدیدترین عکس ...

رئال حرف نهایی را درباره موراتا زد - ایران مارکت

مادرید رئال دوناروما زیدان ایتالیا رئال مادرید لوکا زیدان مادرید .. ...

کریس - جهان فوتبال

زیدان به بازیکنان رئال مادرید فقط با استعداد سخت ... - ...

هواداران کریستیانو رونالدو ماینر تی وی

معرفی نمایش « روی زمین» به جشنواره تئاتر فجر - اخبار - ...

کریستیانو رونالدو - اخــــــــــــبار( اختصاصي وب )

๑ ๑๑ ๑ کلوپ هوادارن رئال مادرید

کانون هواداران رئال مادرید

هواداران کریستیانو رونالدو گیل عکس

دنیای فوتبال - مادرید - Design

در مصاحبه با کوریره دلا سرا/ پیرلو: به فوتبال ایتالیا بر ...

کریستیانو رونالدو - رونالدو

هواداران کریستیانو رونالدوبلوگل

شماره پیراهن کهکشانی های تیم رئال مادرید در فصل جدید ...

بازی امروز بارسلنا با گیخون ۲دی - آخرین اخبار ایران و جهان

ریتون طلایی

بیوگرافی آلساندرو دل پیرو - Alessandro Del Piero - آکاایران

تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست - اخبار رئال مادرید

عکس-اخبار-رونالدو-کاکا - کلیپ ها

only ronaldo - رونالدو

sport

حمله نهایی بارسلونا برای جذب پاکو آلکاسر/ لحظه به لحظه با ...

هواداران کریستیانو رونالدو ياس

توپ طلا - ((عشق رونالدو)) ، ((عشق فوتبال))

گل ایوان راکتیچ به اتلتیکو مادرید ... - اخبار ایران و جهان

آلوارو آربلوآ - صبح بخیر

مارکا، 7 مهر - تبلیغات

بارسای دوست داشتنی - ژاوی

کانون هواداران رونالدو

هواداران کریستیانو رونالدو وبلاگ 24 - 1

فردا نیوز«آنا نعمتی» سفیر نیکوکاری شد

؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤کلــــــــــــوپ هواداران رئال مادریـــــــــــد (56 ...

مرجع فارسی هواداران کریستیانو رونالدو

هواداران کریستیانو رونالدو گیل پی سی

نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید امروز شنبه - جدید 96

يازده سالگي راموس در رئال مادي خواهم در اين جا بازنشسته شوم | ...

جذب 48 درصد تسهیلات رونق تولید در گیلان

امید عیسی زاده:بازی خوبی انجام دادیم

ایسکو اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کرد - خبر

بازی بارسلونا و رئال مادرید امروز شنبه 14 فرو - جدید 96

مدل موی جدید سرخیو راموس - خبر روز

ع موی راموس در فینال میلان - خبر روز

مجله ورزشی جهان ورزش - Timeline | Facebook

يک ايراني تيتر اول اينستاگرام رئال مادريد شد عکس | ...

7 ستاره ای که رئال در حسرت آن ها ماند - خبر روز

سایت عنوان | معاون سازمان صدا و سیما: قانون منع ماهواره کارایی ...

ایا اوبامیانگ به رئال مادرید می پیوندد - هاب پرس

کشف هزار دام قاچاق توسط فرماندهی انتظامي تايباد

Football.ir - اخبار فوتبال : «رئال مادرید» - صفحه ۱۹

لیگ قهرمانان اروپا فنلاند - ویوا تفریح

نتایج لیگ قهرمانان اروپا فنلاند - ویوا تفریح

نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید امروز شنبه | مدل جدید 95

آسنسیو”زیدان اسطوره کودکی من بود” | بلاگ ریدر - x

برترین سایت برنامه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 4,966
  • بازدید سال : 33,288
  • بازدید کلی : 226,893